متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )

متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )

متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )

متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )

متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )

متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )
متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
متن شعر تیتراژ سریال فاطما گل ( آوا بهرام )

من دختر روزای تنهایی

با هر عذاب تازه جنگیدم

از غصه ی فردا نگو با من

روزای از این بدترم دیدم

 

 

تا مرز وحشت ، تا جنون رفتم

از ترس دیوونه شدن کم نیست

تو اومدی و من به غیر از تو

چیزی به جز تصویر یادم نیست

 

تو اومدی تا فکر روزای

تلخ گذشته از سرم وا شه

من ضربه خوردم تا قوی تر شم

فردای من میتونه زیباشه

♫♫♫

هر اتفاقی که برام افتاد

شاید دلیل محکمی داره

وقتی ورق برگرده میبینی

این زندگی به من بدهکاره

این زندگی به من بدهکاره..

 

باید منو باور کنی تا عشق

سقف امید و آرزو باشه

با مرحم دست تو میتونه

زخم عمیق من مداوا شه..




تعداد بازديد : 14813
جمعه 4 مهر 1393 ساعت: 9:17
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران